HABERLER

Anıl Atağ ile yola devam. Bir kaleci daha…

Bursaspor Başkanı Enes Çelik, sözleşmesi biten kaleci Anıl Atağ ile yeniden anlaştıklarını açıkladı.

Giriş: 27.06.2026 22:41 | Güncelleme: 27.06.2026 23:06
Paylaş
Anıl Atağ ile yola devam. Bir kaleci daha…

Bursaspor Başkanı Enes Çelik, sözleşmesi biten kaleci Anıl Atağ ile yeniden anlaştıklarını duyurdu.


“YERLİ BİR SAĞ BEK GELECEK”

Başkan Çelik, Anıl Atağ’ın takımda kaldığını ve sözleşme imzaladıklarını açıklarken, “Ayrıca bir yerli kaleci daha transfer edeceğiz. Bir de yerli sağ bek alacağız. Bu transferleri, ilk Bolu kampına kadar bitirmeyi hedefliyoruz. Şu anda imza aşamasındayız” ifadesini kullandı.


Reklam Alanı 204

Yorumlar

Haber Arama